Всі товари, що продаються на нашому сайті, підлягають гарантії та поверненню згідно із Законом України «Про захист прав споживачів».
Покупець має право повернути товар належної якості (чи обміняти його на інший), якщо дотримані наступні умови:
- товар не належить до товарів, які не підлягають обміну та поверненню - всі товари, що знаходяться на сайті, підлягають обміну та поверненню;
- товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування (відкрите упакування не вважається пошкодженням товарного вигляду);
- збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування;
- пройшло менше ніж 14 днів з моменту отримання товару;
- в наявності є розрахунковий документ та гарантійний талон.
- Доставку товару належної якості споживач здійснює за свій рахунок.
Підстави для відмови в повернені товару належної якості:
- товар використовувався і не збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром;
- минуло, не рахуючи дня купівлі, більше 14 днів;
- товар належить до одного із видів товару який зазначено у додатку 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" - всі товари, що знаходяться на сайті, підлягають обміну та поверненню;
Покупець має право повернути товар не належної якості (обміняти його на інший. або здійснити гарантійне обслуговування), якщо дотримані наступні умови:
- пройшло менше ніж 14 днів з моменту отримання товару.
- в наявності є розрахунковий документ та гарантійний талон.
- вартість доставки товару не належної якості продавець відшкодовує покупцю в повному обсязі.
Підстави для відмови в повернені товару не належної якості (обміні його на інший. або здійснення гарантійного обслуговування):
- порушення правил експлуатації товару, ремонт товару сервісним центром неуповноваженим виробником.
- внесення змін до конструкції виробу, якщо це не зазначено в посібнику з його використання.
- наявність усередині виробу слідів рідини, комах та інших сторонніх предметів.
- наявні механічні та інші ушкодження, спричинені дією зовнішніх факторів.
Для погодження умов повернення та гарантійного обслуговування необхідно виконати наступні дії:
- Звернутися до відділу контролю якості за телефоном 0507158742
- Повідомити Прізвище Ім'я та номер телефону на які було оформлено замовлення
- Вказати найменування товару та причину повернення або гарантійного обслуговування
- Надати реквізити для відшкодування коштів за товар, та доставку товару(у разі якщо товар не належної якості)
- Відправити товар перевізником Нова Пошта на відділення м.Одеса, відділення №2 або доставити за адресою: 67805, Одеська область, смт.Авангард, вул.Базова,17/30 ТЦ “Нове Місто” магазин 27/4
Термін та умови повернення коштів при поверненні товару:
- При отриманні поверненого товару на склад продавця кошти за товар покупцю повертаються на протязі одного робочого дня на реквізити, які вказав покупець при оформленні повернення.
- Якщо повернений товар неналежної якості, то продавець у повному обсязі відшкодовує також і ватість доставки товару в обидві сторони а також додаткові комісії перевізника Нова Пошта